Cepten Mobile sex hikayeleri ve sex itirafları

Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

 

Yengemin Götü Beni Benden Aldı Mecbur Siktim

  • Liste: Ocak 8, 2017 10:55 am
  • Bitiş Tarihi: Bu ilanın süresi bitti
yengemle-sex-hikayeler

Açıklama

Selam sex itirafı okuru arkadaşlar ben ali adanaliyim 21 yasindayim anlatacagım olay 2 yil onceydi hikayeme geleyim universite ogrencisiyim kizlar cokk sevisme sikisme ohh neyse bir gun bi manitayi aldimm sikmeye goturecegim.ama ev yokk bi arkadasi aradim ev dolu dedi baska bi arkadasi aradimm anahtari yokk dedi neyse careyi kocasi olmayan yengemde buldu neyse numarayi cevirdim aradim yengem acti teli. Efndim yengem dedi. Napiyon yenge dedim hic disariya ciktimm alisveris yapiom dedi evin bosmu dedim evet dedi .

 
Alabilirmiyim 2-3 saatligine dedim al ama napacaksin diye sordu bende hic arkadaslarla oturacagiz dedim tamam dedi gel anahtari veriyim dedi neyse ben gitti alfim anahtari benim mainitayi iceri attim basladikk sevismeye dufaklarina yapistim ustunu indirdim memelerini.emmeye basladimm tabi benimm sikk direk gibi oldu sonra manitanin amcigina dogru indim klitorisine dilimle mesaj yapiyorumm biraz yaladiktan sonra beni aleti agzina verdim basladi yalamaya, 5-10dakika yaladi zevk suylarimi hep icti agzindan cikartip amcigina soktumm ohh diye inilti sesini duydumm. benim alet sikim yani 24 cm benim manita alamiyo icine fazla, neyse 10 dakika git gel yaptimm manita organzm oldu. sonra dinlendikten sonra poposuna soktumm biraz zor oldu ama girdi. 15dakika oyle gittikten sonra icine bosaldim ohhlayarakk .biraz dinlendim birdaha kalki m agzina verdimm oo arada bi kapi acildi gelen yengemdi. biz hemen uzerimizi filan giyip oturduk tabi benim alet tas gibi oldu inmiyoo yengem geldi hos bes falan filan konusmaya basladik iste benimm alet tas gibi yengemin gozune carptigini gordumm hemen ellerimle kapattim yengem yutkundu neyse ben.

 
manitayi acele yolladim sonrada ben cikacaktim iceri yenge ben gidiyom demeye girdimm yengem duşa girmisti bende bekliyim dedim bekledim yengem havlusuyla cikti noldu ali nereye diye sordu bende gidiyim artik yenge dedim ev icin tesekkur ederim dedim rica dedi yaklasti yanima, kulagima egilip naptinn o kizaa dedi rengim atti birden hiic hic bise yapmadim. yenge dedim yalan soyleme bana dedi kizin yuruyecek hali kalmamisti, mahfetmissin kizi yokk bisey yapmadim ben dedim. O zaman aletin neden dimdikti dedi susup kaldimm yengem sarisin boyu 1.67 59 kilo gozleri kahverengi iri memeleri ve koca poposu var. Ali benimle iliskiye girmezsen okul hayatini yakarim dedi.

 
Ailene haber veririm dedi. Bnde bisey diyemedimm yengemin kocasi 4 yil once vefat etmisti. Yengem dudaklarima yapisti karsilik veremiyom utaniyom yuzume bi tokst atti baslasana be adam dedi bnde sinirlendim karsilik vermeye basladimm hemen uzerinde havluyu indirip memelerine yapistimm emiyorum oylece yengemin memelerinden bi sut geliyoo nerden baksan 2bardak sutunu ictim. sonra klitorisine dilimi attim yengemin amcigi vicik vicik olmustu inliyordu. hepsini yalayip yuttum sonra benim aleti yengemi agzina verdim yengem aleti kaldirdi ohh my good diye seslendi buu nekadar buyuk dedi. yuzune aletimle bitane carptim hemen girtlagina kadar sokup oylece 10-15 sanite durdum birden bire oksuruk atarak cikarrti agzindan tekrar agzina verip git gel yaptim sonra kaldirip got deligine dayadim aleti.

 
Zeytin yagi doktum biraz yengemin got deligi fenaydi bastirdim icine yavas yavas git gel etmeye baslaadim hizlanndikca yengem bagiriyor inliyordu kokune kadar sokuyordum rahat 10 dakika anal yaptiktan sonra yengem dayanamayip bosaldi bende hic durmayip got deliginden cikartip amcigina soktum git gel yapara devamm ettim yengemin gozlerinden. surmeleri akmisti gozlerinden yas lar gelmeye baslamisti amcigina bastira bastira sikiyodumm ellerimle. memelerini elliyodumm meme uclarini isiriyodumm yengem deli oluyodu bnde daha fazla dayanamayip yengemin amindan cikarip karin kismina biraktim spermlerimi ve hemn gecip sirt ustu yattim yengem 2-3 dakika oyle kaldiktan sonra dus.almaya gitti geldi bende kalkip.dusumu aldim temizlendikk birbirimize sarilarak uyuduk sonra ben kaktimm.yengemnuyurken bi yanagina opucuk kondurup cikip gittim
Hikayemiz Sona Ermistir Devami Cok Yakinda…

 

 

Anahtar: yenge ile sex hikaesi, yenge sex itirafı, yengeyle sex, azgın yenge sikişi, türkçe amatör sikiş hikayesi, itiraf edenler, x itirafları, x hikayeler, erotik türkçe hikayeleri,

Listing ID: 8335872187599cf1

Report problem

Processing your request, Please wait....

Yorum Yaz

error: Content is protected !!